суботу, 17 листопада 2012 р.

Історики

Про інтелект
Одного разу Альберта Ейнштейна запитали, в чому він бачить основне розходження між власним інтелектом і інтелектом інших людей. Він задумався ненадовго, а потім відповів:- Якщо люди шукають голку в копиці сіна, то більшість з них зупиняються, як тільки знайдуть її. Але я продовжую шукати, виявляючи другу, третю і, можливо, якщо мені дуже пощастить, навіть четверту і п'яту голку.


Присудження премії
Влітку 1909 року на честь свого 350-річчя Женевський університет, заснований ще Кальвіном, присудив більше ста почесних докторських ступенів. Одна з них була призначена службовцю Швейцарського патентного бюро в Берні Альберту Ейнштейну.Коли Ейнштейн отримав великий конверт, в який була вкладена лист прекрасного паперу, заповнений якимось колоритним текстом незрозумілою мовою, він вирішив, що це латинь (насправді це був французький), одержувачем значився якийсь Тінштейн, і наш герой відправив папір в сміттєву корзину.Пізніше він дізнався, що це було запрошення на кальвіновскі торжества і сповіщення про присудження ступеня почесного доктора Женевського університету.Так як Ейнштейн не відповів на запрошення, то влада університету звернулися до друга Ейнштейна Люсьену Шаванн, який і зміг переконати Ейнштейна приїхати до Женеви. Але Ейнштейн ще нічого не знав про мету своєї поїздки і прибув до Женеви у солом'яному капелюсі і повсякденному піджаку, в яких йому і довелося брати участь в академічній процесії.Далі, що говорить сам Ейнштейн:"Святкування закінчилося самим великим бенкетом з усіх, на яких мені доводилося бувати. Я запитав одного з женевських" батьків міста ", з яким сидів поруч:- Чи знаєте ви, що зробив би Кальвін, будь він тут?Сусід поцікавився - що ж саме? Тоді я відповів:- Він влаштував би пожежу і спалив нас всіх за гріх обжерливості.Мій співрозмовник не видав ні звуку, і на цьому обриваються мої спогади про славетне святкування ".


Більше 

Немає коментарів:

Дописати коментар